Nyeste
Boström, L., Vestheim, O.P., Hopperstad, M.H., Ivarsson, L., Svedin, G., Leithe-Lajord, M., Emilsen, K. & Selmer-Olsen, M. (2024). Lärare utan gränser. Attrahera, behålla och rekrytera lärare i Nordens Gröna Bälte.Mittuniversitetet. https://www.miun.se/Forskning/publikationer/rapporter/utbildningsvetenskapliga-studier/tidigare-publikationer/
Munch, C.B.Ø., Semundseth, M. & Hopperstad, M. H. (2024). Enhancing relational communication in Early Childhood Education and Care Institutions (ECEC): An analysis of wall-hanging texts adressed to aprents. RCEN 2024 Conference, Trondheim 17.-19. juni.
Murstedt, L. & Hopperstad, M. H. (2024). Children's experiences of being in the forest in the preschool context. NERA Conference 2024, Malmö 6.-8. mars.
Hopperstad, M. H. (2023). Se hva som skjer! Barnehagefolk, nr. 2, s. 778-84.
Djupvik, B., Hopperstad, M. H. & Hovik, L. (2022). Prosjekt på gang! Kunstpedagogisk prosjektarbeid i barnehagen. Fagbokforlaget.
https://fagbokforlaget.no/Prosjekt-p%C3%A5-gang/I9788245037050
Hopperstad, M. H. (Red.) (2022). Barnehagebarns kulturliv. Universitetsforlaget.
https://www.universitetsforlaget.no/barnehagebarns-kulturliv
Hopperstad, M. H. (2022). Introduksjon. I M. H. Hopperstad (red), Barnehagebarns kulturliv. Universitetsforlaget.
Hopperstad, M. H. (2022). Lek i barnehagebarns museumsbesøk. I M. H. Hopperstad (Red.), Barnehagebarns kulturliv. Universitetsforlaget.
Munch, C. B. Ø., Semundseth, M. & Hopperstad M. H. (2022). Barnehagens garderobe som semiotisk landskap - og et sted for barns literacy? Nordic Journal of Literacy Research, 8(2), 24-43.
https://nordicliteracy.net/index.php/njlr/article/view/3841
Alle publikasjoner: https://app.cristin.no/persons/show.jsf?id=40264