Dette er en varslingskanal for å komme i kontakt med saksbehandler med tanke på:
- det som fungerer bra, som dermed bør beholdes og/eller gis større plass
- det som bør forbedres
- det som det må gjøres noe med snarest
Innleveringsmetode
Innspill meldes inn gjennom skjemaet under. Dette skjemaet sendes til høgskolens kvalitetsrådgiver, som vurderer hvilke ansatte som skal besvare henvendelsen.
Du kan velge å være anonym. Kvalitetsrådgiver vil måtte ha din din kontaktinformasjon for å kunne besvare din henvendelse, og gi oppdatering på din sak. Det vil noen ganger være behov for mer informasjon enn det innspillteksten gir rom for, og med tanke på tilbakemelding til innspiller, er det nødvendig at denne er kjent. Det vil da være kvalitetsrådgiver som tar direkte kontakt med deg som innmelder angående dette.
Dersom du ikke har lagt inn kontaktinformasjon vil du heller ikke kunne få svar eller oppdatering på den innmeldte saken.
Saksgang
Kvalitetsrådgiver behandler henvendelser. Man vil med en gang sender svar til melderen om hvordan saken blir fulgt opp, men videre oppfølging vil være avhengig av hvilken type sak det er. Saker av praktisk art vil normalt bli fulgt opp umiddelbart ved at den ansvarlige for oppfølgingen får beskjed.