Masteroppgaven hadde tittelen: "Children with language impairment in Tanzania. A qualitative study about how special education teachers experience working with children with language impairment in pre-schools in Tanzania."
Førstelektor Else Johansen Lyngseth and dosent Arve Gunnestad var veiledere for oppgaven.
Mgaya er tilknyttet DMMHs samarbeidspartner Sebastian Kolowa Memorial University i Tanzania, (SEKOMU). Nå flytter hun snart tilbake til Tanzania for å arbeide ved dette universitetet.
- Jeg valgte dette studiet for å øke kunnskapen om barn med språkvansker blant spesialpedagoger, forteller Mgaya. - Det er veldig relevant for meg som spesialpedagog som jobber med å spre kunnskap om dette feltet i barnehagene.
Førstelektor Else Johansen Lyngseth and dosent Arve Gunnestad var veiledere for oppgaven.
Mgaya er tilknyttet DMMHs samarbeidspartner Sebastian Kolowa Memorial University i Tanzania, (SEKOMU). Nå flytter hun snart tilbake til Tanzania for å arbeide ved dette universitetet.
- Jeg valgte dette studiet for å øke kunnskapen om barn med språkvansker blant spesialpedagoger, forteller Mgaya. - Det er veldig relevant for meg som spesialpedagog som jobber med å spre kunnskap om dette feltet i barnehagene.